عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 468
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 514
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 277894
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Acronis True Image Home 2012 v15.0.0 Build 7119 Final + boot cd : نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت محافظت از ویندوز که توسط آن می توانید از تمامی محتوی هارد دیسک و اطلاعات آن شامل برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و… نسخه ی پشتیبان "BackUp” تهیه کنید. این برنامه قادر است تا از سایر برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و تمامی اطلاعات و تنظیمات آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نماید تا در مواقع لازم در کمترین زمان ممکن به برگرداندن آن ها بپردازد. با اینکار دیگر شما نیازی به نصب مجدد برنامه ها نخواهید داشت. زیرا با یک کلیک و در کمترین زمان ممکن BackUp آن ها اجرا شده و به صورت خودکار برنامه ها را بازگردانی می کند. اگر ویندوز شما دائما ویروسی می شود و یا اینکه اغلب با ویندوز خود و برنامه ها مشکل دارید ، قطعا باید هر بار به نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها بپردازید. اما اینکار بسیار طاقت فرسا و وقت گیر خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به گذراندن این مراحل نخواهد بود و در چند دقیقه و با یک کلیک تمامی محتوی ویندوز به حالت اولیه برخواهد گشت. برای اینکار کافیست تا یکبار ویندوز، درایورها و برنامه ها را نصب کنید و توسط این نرم افزار از درایو ویندوز خود یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. حال هر زمان که به وبندوز خود مشکل پیدا کردید ، کافیست تا به برگردان آن نسخه ی پشتیبان بپردازید. مشاهده خواهید کرد که در عرض چند دقیقه ویندوز شما به حالت اولیه خود باز می گردد. البته اگر از سلامت ویندوز خود مطمئن هستید ، همین حالا می توانید به پشتیبان گیری مشغول شوید و خود را برای همیشه از نصب مجدد ویندوز ، درایورها و برنامه ها راحت کنید.

این نرم افزار برنده جایزه نرم افزار بهترین ایده در زمینه BackUp/Restore می باشد.

Acronis True Image Home 2012 v15.0.0 Build 7119 Final


 ویژگی های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2012 15.0.0 Build 7119

•تهیه ی نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوی هارد دیسک
•محافظت از ویندوز در با یک کلیک
•دارای جدول زمان بندی جهت پشتیبان گیری از اطلاعات در مواقع تعیین شده
•پشتیبانی از حالت Zip و توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده
•دارای چندین اسکین مختلف جهت تغییر ظاهر
•محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان
•ذخیره همزمان فایل های پشتیبان در دو مکان مختلف "هارد دیسک ، فلش دیسک ، CD/DVD”
•دارای موتور جستجوگر فایل ها و پوشه ها
•پشتیبانی از جستجوگر رومیزی گوگل جهت جستجو میان فایل های آرشیو
•توانایی ادغام چندین فایل پشتیبان در یک فایل پشتیبان واحد
•گرفتن پشتیبان از برنامه ها ، آهنگ ها ، کلیپ ها ، ویدئوها ، تصاویر ، اسناد و…


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای کاربردی , ابزارهای مفید , فایل پشتیبان , مدیریت فایل , ,
:: برچسب‌ها: Acronis True Image Home 2012 v15 , 0 , 0 Build 7119 Fina ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Flash Optimizer

نرم افزاری است حرفه ای که وب مستر ها ، طراحان وب ، استادان فلش و هر کسی که تکنولوژی Adobe Flash را حس کرده باشد ، قطعا به آن نیاز پیدا خواهد کرد .این نرم افزار با استفاده از الگوریتم منحصر به فرد خود می تواند فایلهای فلش شما را به گونه ای بازسازی کرده که حجم آنها بین ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش پیدا نماید . برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه Flash Optimizer تنها به بهینه سازی یک قسمت از ویدیوی فلش شما نخواهد پرداخت بلکه تمامی بخش های موجود در فایل SWF توسط تکنیک های بی نظیر موجود در این برنامه بهینه خواهند شد .

Flash Optimizer

این نرم افزار به دو گونه اقدام به فشرده سازی فایلهای فلش می کند . گونه ی اول نوع سفارشی با قابلیت تنظیمات توسط شما و دیگری گونه ی پیش فرض .
در بخش سفارشی می توانید با در دسترس داشتن بیش از ۵۰ بخش مجزا به کاهش حجم فایلها بدون در بر داشتن کم ترین افت کیفیت بپردازید و از دیدن نتیجه نهایی لذت ببرید .

قابلیت های کلیدی Flash Optimizer v2.1.2.368 :
-  بهینه سازی بردار ها و منحنی ها
- فشرده سازی ZLib
- بهینه سازی اشکال
- فشرده سازی صداها
- فشرده سازی تصاویر ویدئویی
- پیش نمایش و مقایسه تعاملی از فیلم اصلی و فشرده
- ثبت تفصیلی هر رویداد که در طی فشرده سازی می گیرد
- و …

حجم : ۱۷٫۸۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
Ace Translator

دنیای اینترنت ، دنیای نا محدودی است که هر روز بر وسعت اطلاعات موجود در آن افزوده می شود و هزاران مطلب و مقاله مفید با زبان های مختلف انتشار پیدا می کنند . اگر بخواهید به تمامی اطلاعات موجود دسترسی پیدا کنید می بایست یا تمامی زبان ها را از چینی و ژاپنی تا فرانسوی و یونانی و … بلد باشید و یا اینکه نرم افزاری مانند Ace Translator را در اختیار خود داشته باشید .
Ace Translator نام یک دیکشنری قدرتمند می باشد که با استفاده از موتورهای ترجمه آنلاین اقدام به ترجمه متون مورد نظر شما می کند . به وسیله این نرم افزار می توانید صفحات وب ، نامه ها ، چت ها و ایمیل های خود را به سادگی به زبان مورد نظر ترجمه کرده و از محتویات آنها استفاده نمایید .
با پشتیبانی این برنامه از زبان شیرین پارسی ، ایرانیان و سایر پارسی گویان نیز می توانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند .حجم : ۲٫۳۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , مترجم تمامی زبان ها به هم , نرم افزار دیکشنری , نرم افزار فرهنگ لغت , نرم افزار مترجم ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Driver Checker نام نرم افزار حرفه ای است که برای پیدا کردن درایورهای سخت افزاری و همچنین به روز رسانی آنها طراحی شده است . با استفاده از این برنامه در صورتی که قصد ارتقای نسخه درایور های خود را داشته باشید تنها کافیست تا یک بار کلیک کنید . پس از آن Driver Checker اقدام به جست و جو در میان درایور های شما خواهد کرد و شروع به مطابقت دادن با بانک اطلاعاتی خود می کند . پس از پایان این پروسه سخت افزارهایی را که می بایست درایورشان را آپگرید کنید نمایش می دهد و می توانید با لینکی که در اختیار شما قرار می دهد ، آنها را دانلود نمایید . دیگر قابلیت کلیدی این نرم افزار امکان تهیه بک آپ از درایور ها و بازگردانی آنها می باشد . با این ویژگی پس از هر بار نصب ویندوز نیازی به جست و جو برای یافتن درایور ها نخواهید داشت چرا که با چند کلیک ساده ، تمامی درایور های شما به طور کامل و بدون هیچ نقصی نصب خواهند شد .

ویژگی های کلیدی Driver Checker v2.7.4 :
- بالا بردن کارایی سیستم
- دسترسی به بزرگترین بانک اطلاعاتی درایور های سخت افزاری
- اطلاع دادن در رابطه با آخرین ورژن درایور های ارایه شده از سوی کارخانه سازنده آن
- به روز رسانی خودکار درایور های پرینتر ، یو اس بی ، کارت صدا ، بلوتوث ، کیبورد ، اسکنر ، کارت گرافیک ، ماوس ، وبکم ، مودم ، شبکه و سایر سخت افزارها

حجم : ۵٫۶۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Presto Transfer Ultimate

Presto Transfer Ultimate یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی می باشد که برای انتقال خودکار  اطلاعات موجود ذخیره شده ، توسط برنامه های مختلف در یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر طراحی شده است . با یک بار نصب این نرم افزار ، ابزار جادویی Presto Transfer’s برایتان اجرا خواهد شد و داشتن حداقل دانش رایانه ای می توانید یک آرشیو self-extracting از اطلاعات نرم افزار های مورد نظر خود بسازید که تنها با اجرا کردن در هر رایانه ی دیگری اقدام به بازگردانی کردن آنها می نماید . بک آپ شما می تواند به طور خودکار بر روی CD/DVD رایت شده ، بر روی یک حافظه فلش کپی گردد ، در شبکه های محلی به اشتراک گذاشته شده و یا حتی به وسیله پروتکل FTP به سرور های اینترنتی فرستاده شود . Presto Transfer Ultimate در حال حاضر از بخش ها و نرم افزار های زیر به طور کامل از پشتیبانی می کند :

- Access
- Eudora
- Excel
- Firefox
- Internet Explorer
- IncrediMail
- Music
- Photos
- Opera
- Outlook
- Outlook Express
- Palm Desktop
- PhotoShop
- PocoMail
- PowerPoint
- QuickBooks
- Quicken
- Skype
- ThunderBird
- Windows Calendar
- Windows Live Mail
- Windows Live Messenger
- Windows Mail
- Word
WordPerfect1  -

 

حجم : ۱٫۶۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: برچسب‌ها: انتقال اطلاعات نرم افزار به کامپیوتر دیگر , تهیه پشتیبان از نرم افزار ها , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Presto Transfer Ultimate , سریال نامبر Presto Transfer Ultimate , نرم افزار کپی گرفتن از اطلاعات نرم افزاری , کرک Presto Transfer Ultimate ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Ashampoo نامی است که با ورود خود به عرصه های مختلف نرم افزاری ، کاربران ثابت برنامه های های بسیاری را به لطف ویژگی های منحصر به فردش ربوده است . Burning Studio یکی از موفق ترین نرم افزارهایی است که توسط این شرکت طراحی گردیده است که با گنجاندن تمامی لازمه های یک نرم افزار رایت ، به ابزاری قدرتمند تبدیل شده است . نسخه ۱۰ این برنامه که به تازگی منتشر گردیده است ، با تکمیل قابلیت های قبلی و افزودن بخش هایی جدید ، تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد . امکاناتی نظیر تهیه بک آپ به صورت مولتی دیسک ، ریپر سی دی های صوتی و بهبود یافتن سازگاری دیسک های بلوری با پشتیبانی بیش از ۲۵ گیگابایت برای هر لایه از قابلیت هایی است که تنها در این نسخه شاهد آن هستیم . بسیاری از افراد از نرم افزارهایی برای رایت اطلاعات مورد نظرشان استفاده می کنند که روز به روز استفاده از آنها سخت تر و سخت تر می گردد و گاهی اوقات  زمان بسیاری را برای پیدا کردن تابع مورد نظران در چنین برنامه هایی از دست خواهید داد . Ashampoo Burning Studio به گونه ای طراحی گردیده است که در تمامی نسخه ها هدف آن رایت سریع اطلاعات بر روی دیسک ، به آسانی و با بیشترین کیفیت ممکن بوده است .

ویژگی های کلیدی Ashampoo Burning Studio 10 v10.0.1 :
- رایت دیتا به صورت فایل و فولدر بر روی دیسک های CD/DVD/Blu-Ray
- تهیه بک آپ و فایل بازیابی به صورت مولتی دیسک بر روی CD/DVD/Blu-Ray با قابلیت فشرده سازی و محافظت به وسیله پسورد
- ساخت VideoCD و Super VideoCD
- ریپ کردن موسیقی از روی سی دی های صوتی و ذخیره در فرمت های MP3 ، WMA و WAV
- ساخت دیسک های صوتی با استفاده از فرمت های WAV ، MP3 ، FLAC ، WMA و Ogg
- دساخت دیسک های MP3 و یا WMA با استفاده از دیسک های CD/DVD/Blu-Ray
- کپی کردن دیسک های CD ، DVD و BD
- ساخت و رایت ایمیج ها برای دیسک های CD/DVD/Blu-Ray
- پاک کردن آسان اطلاعات از دیسک های ری-رایتبل
- ذخیره یک پروژه برای ادامه کار در زمانی دیگر
- و …

 

 

حجم : ۷۵٫۰۱ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

WinUtilities Pro

WinUtilities Pro مجموعه ای کامل از ابزارهای بهینه سازی می باشد که با گردآوری در کنار یکدگیر می توانند روح تازه ای به کامپیوتر شما ببخشند و سرعتی چشمگیر را به آن اعطا کنند . این نرم افزار که خود شامل ۲۴ برنامه کوچک می باشد کارهای مختلفی را انجام می دهند که در ۶ دسته بندی پاکسازی و تعمیر ، بهینه سازی ، امنیتی و حریم خصوصی ، فایل و پوشه ، ابزارهای رجیستری و ابزارهای سیستم قرار گرفته اند . اگر نحوه عملکرد کامپیوترتان برای شما اهمیت بسیاری دارد ، استفاده از نرم افزار WinUtilities Pro می تواند نقشی مفید در بهبود انجام آن داشته باشد . کار با ابزارهای این برنامه بسیار آسان می باشد . بهره گیری از تصاویر گرافیکی زیبا و نحوه چینش نرم افزارها ، لذت استفاده آسان از ابزار حرفه ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

ویژگی های کلیدی WinUtilities Pro 9.75 :
- بازیابی فایلهای حذف شده از پارتیشن های دارای فرمت NTFS و FAT
- پاکسازی دیسک از اطلاعات غیر ضرور و بازسازی فضای آنها برای استفاده بهینه
- اسکن نمودن رجیستری ویندوز برای پیدا کردن خطاها و اطلاعات از کار افتاده به منظور ترمیم آنها
- مدیریت کامل برنامه های آغازین ویندوز
- پاک کردن ردپاهای به جا مانده از شما در کامپیوتر به منظور محافظت از حریم خصوصی شما
- محافظت از فایلهای اجرایی ( EXE ) ویندوز با استفاده از پسورد
- کمک کردن به شما در پیدا و حذف نمودن فایلهای مشابه دو یا چندتایی از روی هارددیسک
- مدیریت برنامه های نصب شده بر روی ویندوز و امکان آن اینستال نمودن سریع و کامل آنها
- از بین بردن میانبر های از کار افتاده
- نمایش اطلاعات کامل سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر شما
- تهیه بک آپ از رجیستری و بازیابی نمودن فایلهای پشتیبان تهیه شده در زمان های گذشته
- زمانبندی کردن کامپیوتر شما برای انجام برخی از کارها نظیر خاموش ، خاموشی موقت و لاگ آف کردن ویندوز

 

 

حجم : ۸٫۳۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Second Copy

Second Copy یک محصول عالی است که برای تهیه بک آپ از فایلهای و اطلاعات ذخیره شده در هارددیسک طراحی شده است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ورژن های ویندوز نظیر ۹x/Me/NT4/2000/XP/2003/Vista را داراست . این برنامه می تواند بک آپ های تهیه شده از اطلاعات شما در سایر دایرکتوری ها ، دیسک یا کامپیوتر های دیگر موجود در شبکه کپی نماید تا در امنیت بیشتری قرار داشته باشند . یکی از ویژگی های منحصر به فرد Second Copy مونیتور کردن منابع فایلها می باشد . بدین ترتیب اگر کوچک ترین تغییری در فایلها انجام پذیرد و یا اینکه فایل جدیدی ساخته یا کپی شود ، به سرعت در نسخه ی پشتیبان نیز قرار خواهد گرفت . با اجرا شدن این برنامه در بک گراند ویندوز ، به هیچ وجه کارهای شما را مختل نکرده و می تواند به سادگی فعالیت های مختلف روزانه ی تان را انجام دهید .

ویژگی های کلیدی Second Copy 8.0.0.0 :
– سازگاری کامل با ویندوز ویستا
– در اختیار داشتن استایل های ویندوز اکس پی و ویستا
– استفاده از سیستم رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES
– پشتیبانی از FTP
– استفاده از سیستم فشرده سازی
– اطلاع رسانی به ادمین از طریق ایمیل
– امکان گذاشتن پسورد بر روی بک آپ های تهیه شده
– رمزگذاری کردن فایلها در طول زمان کپی
– و …

 

 

حجم : ۴٫۴۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

StudioLine Photo Classic Plus

 

StudioLine Photo Classic 3 Plus نام نرم افزاری قدرتمند با کاربری بسیار آسان می باشد که امکان مدیریت و ویرایش راحت تصاویر را در اختیار کاربران که به نوعی با عکس و عکاسی در ارتباط هستند ،‌قرار می دهد .این نرم افزار با مدیریت تمامی فرمت های رایج گرافیکی در قالب بانک اطلاعاتی ” آرشیو تصاویر” ، قابلیت هایی نظیر موضوع بندی عکس ها با توضیحات سیستمی یا توضیحاتی که کاربر به آنها افزوده است یا اختصاص کلمات کلیدی برای هر عکس و رتبه دادن به آنها ، دسترسی به عکس های مورد نظر و یا دلخواهتان را برای استفاده در آینده آسان تر سازید .

 

ویرایش تصاویر و آرشیو کردن آنها
نرم افزار StudioLine Photo Classic 3 Plus با دستی پر از ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس پا عرصه ی نرم افزاری گذاشته است و به شما کمک می کند تا تنها با گذراندن چند مرحله ساده تصاویرتان را در اسلاید شو قرار دهید ، آنها را به گالری های تحت وب فرستاده ، بر روی CD یا DVD رایت کرده و یا با ارسال آنها به وسیله ی ایمیل ، عکس های خود را به دوستانتان نشان دهید . همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان استفاده از توابع مختلف پرینت برای ساخت کارت تبریک ، کاور CD ، تقویم و … می باشد که قطعا مورد استفاده ی بسیاری قرار خواهد گرفت .

 

نمایش
تصاویرتان را در آلبوم شخصی خود ببینید یا در یک تایم لاین پیشرفته پخش تصاویر با استفاده از کی ورد ها و موضوعاتی که در قبل ساخته اید به نمایش بگذارید . اگر از نگران هستید که تصاویرتان را در اثر اشتباهات سهوی یا عمدی از دست بدهید ، چرا از قابلیت تهیه بک آپ این برنامه استفاده نمی کنید ؟ بدین ترتیب با ساخت نسخه پشتیبان از آنها و رایت بر روی CD یا DVD هارددیسک دوم تان ، همیشه شما را از نگرانی های اینچنینی بیرون خواهد آورد .

 

 

 

حجم : ۷۴٫۳۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

هر شخص ، شرکت یا سازمان ، اطلاعاتی که را در رایانه های خود نگهداری کرده که آنها را ارزشمند و با اهمیت تلقی می کنند . این داده ها می تواند شامل عکس ها و فیلم های خانوادگی ، برنامه های حسابداری ، اطلاعات مربوط به کارمندان و … باشد . حال که تمامی این داده ها را در اختیار دارید کافیست تا چشمان خود را ببندید و آینده ای نه چندان دور را تصور کنید که بر اثر یک اشتباه کوچک و یا توطئه ای بزرگ ، هیچ اثری از اطلاعات مهم تان وجود ندارد و در آنجاست که اگر بک آپی از آنها تهیه نکرده باشید ، زمین و زمان را به هم می ریزید .
اکنون می توانید چشمانتان را باز کرده و نرم افزار Ocster Backup Business را که برایتان تهیه نموده ایم ، مشاهده کنید . این برنامه ی حرفه ای به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر و البته به طور کاملا خودکار ، از اطلاعاتی که در هارددیسک رایانه ی تان ذخیره کرده اید ، فایلهای پشتیبان بگیرید تا در صورتی که به هر دلیلی آنها را از دست دادید ، راه بازگشتی وجود داشته باشد . کمپانی Ocster نرم افزار تهیه بک آپ خود را در دو نسخه ی معمولی و تجارتی طراحی کرده است . نسخه ی پیش رو که ویرایش Business می باشد این قابلیت را در اختیارتان قرار می دهد تا با استفاده از یک کامپیوتر ادمین ، از اطلاعات موجود در کامپیوتر های تحت شبکه پشتبان گرفته و آنها را در همان سیستم اصلی ذخیره نمایید . بدین ترتیب اگر شما مدیر یک شرکت می باشید و قصد تهیه بک آپ های منظم از سیستم های خود را دارید ، نیازی به انجام جداگانه ی این کار بر روی هر کدام از یوزر ها نخواهید داشت .

Ocster Backup Pro 5

قابلیت های کلیدی Ocster Backup Business 1.04 :
– فرایند تمام اتوماتیک
– استفاده کاربری آسان
– امکان مونیتور کردن کامپوتر های به صورت ریموت
– دسترسی آسان به بک آپ های قدیمی و بازیابی فایلها
– ادامه پروسه تهیه بک آپ در بک گراند ویندوز
– قابلیت متوقف نمودن پروسه
– پشتیبانی از نرم افزار دریافت ایمیل Outlook
– تهیه گزارش های کامل و جامع از کارهای انجام شده
– ارسال خودکار گزارشات به ادمین از طریق ایمیل
– گذاشتن پسورد بر روی فایل پشتیبان برای امنیت بیشتر
– فشرده سازی بک آپ برای دخیره ی بیشتر فضا
– امکان تهیه زمانبدنی برای شروع و اتمام پروسه
– قابلیت ذخیره کردن بک آپ ها بر روی حافظه های قابل حمل
– استفاده از الگوریتم های رمزگذاری قدرتمندی نظیر AES 256 Bit ، AES 128 Bit ، BlowFish ، Cast-128
– و …

 

 

 

حجم :۲۰٫۰۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: فایل پشتیبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com